måndag 8 oktober 2007

Måndag är en tröttsam dag

Man vet att man har hela veckan framför sig. Och allt som oftast en massa saker inplanerade. Jag insåg när jag var tvungen att omplanera utvecklingssamtalet med dotra att fy farao så inrutat livet är. ENDAST tis eftermiddag i veckan hade jag ledig.. Det är ju tragiskt.

Sen fick jag frågan idag om vad jag planerat inför 30års-dagen.. huvva har förträngt att jag fyller år. Måste ta tag i det!! Förslag mottages tacksamt!! Partyplupp, du har ju varit på flera sådana fester. Vad har ni gjort?? Ge mig tips!! ;)

2 kommentarer:

P@rtyplupp sa...

hahaha jaa..samma tröttsamma måndag hos oss bägge !! ;-)

jaduu...30-års fester....
Det går ju som sagt att hitta på vaaad som helst!!
Helst ska väl nån av dina poolare hitta på nåt busigt med dej (då har jag masssoooor av tips HE HE), men annars kan du ordna mat och fest, med en massa lekar och utmaningar, kanske nåt tema för kvällen med tävlingar? Det var jättebra lokal på hembygdsområdet med kök och "festar"-lokal,nya fräscha toaletter + att man kan va ute å "leka". Annars finns det ju alltid DITT HEM (om du har lust att städa 3 år efterråt) eller hos NÅN ANNAN !! (är att föredra hahaha). Kareoke uppskattas alltid, åsså kan du göra som min sambo- spela in alla i smyg, kopiera filmen till var och en, och göra som jag: ge bandet till var och en i julklapp...i smyg såklart!! hahaha Nåt roligt måst du ju få ha!! Ja ojaaa..det finns edeer!! Jag lovar!! ;-) Annars..hyr simhallen (dock utan alkohol)och ta det lugnt, basta, bubbla..mm. Eller ni kan ju boka in att spela in en skiva, ni typ tjejkompisar, åsså får alla var sitt exemplar...kan va trevligt att spara!! ;-) Eller hyr Önnusstugan (fromheden campen), där det går att äta, bada tunna, basta, bada i sjön, elda inomhus, och det finns massor av sängar så man kan övernatta!! JÄTTEMYSIGT!!! Ja du hör ju....man heter ju inte PARTYPLUPP för ingenting !!! hahahaha

Izora sa...

åhh tack många tips där. :) Ska försöka boka fast nått innan helgen. Känner att det smyger sig på och iom att alla runtomkring mig är ickepartyprissar så jag försöka ändra på det faktumet iaf den kvällen.