onsdag 24 oktober 2007

F*n F*n F*n J*vla pissgurka

Inte nog med att man fyller 30 imorrn. Nä.. nu ska ALLT strula ikväll oxå. Sambon borta, köket hinner inte bli klart, jag har inte hunnit fixa tårta då sambon var borta och jag var tvungen att vara med dotra på stallet. Nu sitter jag med en skoluppgift som jag skulle göra med en annan snubbe. Han har lovat att maila mig hela veckan. Tror ni han gjort det??? Nää!! Just det!! Så nu sitter jag här med min egen och försöker dryga ut den, i huvvet snurrar endast det andra som jag skulle ha gjort.

Jag hoppas Caféet har färdiga tårtor imorrn...

4 kommentarer:

Angelica sa...

mm. men det var för att det datumet ändrades EFTER att jag skickat ut listan :P duh! kan ju inte ordna allt. lite får man hålla koll på själv ju..

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas att allt ordnade sig för dig!

Izora sa...

Tack!! :)

P@rtyplupp sa...

Oj...jag hoppas verkligen att du överlevde födelsedagen, det blev så....tyst här !!?? Det ekar lite tomt....*hohoo*
Grattis på födelsedagen i efterskott! Hoppas du hade trevligt! :-)