onsdag 17 oktober 2007

*gäääsp* Jag är trött!!!

Tur man inte kommer att fortsätta och pula 185% nån jättelång period. Dåligt samvete... det vet jag vad det är nu. Är det inte mot jobbet, så är det mot studierna och främst så är det mot barnen. Normalt har de endast haft tid på dagis varannan vecka. Nu är det fulla veckor varje vecka. Stackarna... Dessutom då jag pluggar en hel del på kvällarna så ... ja tiden räcker inte till hur jag än vrider och vänder på den. Behöver jag säga att jag måste skriva upp ALLT!! för att komma ihåg det?? :O

2 kommentarer:

Angelica sa...

jässjäss. i know. är ju den åldern jag ska jobba med ;P

jupp. den är utan kula, skitsvår att få igen.. men snyggaste ringen helt klart.. kolla länken (: http://www.barbarella.se/barbarella/images/t1167753917132ssr_001.jpg

Angelica sa...

länka på du! ;P