måndag 29 oktober 2007

Jo jag överlevde

Men det var banne mig inte mer heller. :O

I torsdags fyllde jag år och min familj uppvaktade mig. I fredags uppvaktade sambon mig med middag på tu man hand i staaaan och vi hade en mysig kväll utan barn. So far so good. DOck förstörde jag de en del genom att tvinga honom att handla på ICA Maxi då vi lix var i staaan och skulle ha middag dan därpå. Sagt och gjort... myskvällen avslutas med shopping på Maxi.. Man är lagomt romantisk va??

Lördagen spenderades med att städa och fixa klart här hemma och sen med att laga mat, laga mat och ja laga mat. Till slut kom de som komma skulle och vi hade en skitkul kväll som avslutades med skrålande tillsammans med singstar. Jag ÄR Lena PH, inombords iaf. *s* Jag tror det finns de som lägger in protest här.. men det sket jag i då iaf. Jag å P som oxå rockade loss rätt hårt. Kul kul!! Det gör vi om va?? Nästa gång blir det den ökända gränden där en del av gästerna bor.. Vi vet var!! :P

Sen på söndagen så kom Sambons föräldrar, syskon med familjer och mina barn blev överspeedade. De äääälskar verkligen sina kusiner. Hur coolt är det inte att ha en hiphoppande 14-årig cool kusin. Och en snäll 13-årig omtänksam tjej som ritar med dotra. Sen den tredje som älskar tv-spel, han går inte av för hackor heller. Å sist men inte minst 16-åringen (snart va?) som är så lugn, så snäll och så himlans gullig nu när han klippt sig. ;)

Du A förresten... prova med den där kramen... man vet aldrig.. kanske ger den ett MVG!! ;P

ja å så var det idag då... lugn plugg dag. Sambon ringer och är bjuden på hockey... Ja det går väl bra. TIlls jag kommer på att just ja.. jag ska ju på Fest med högstadiet ikväll. Faan!! Tur man har en mor som ställer upp i alla väder. Så den här kvällen har spenderats med god mat, trevligt sällskap och en rektor med kungakrona!! *s*

1 kommentar:

P@rtyplupp sa...

Jag har utmanat dej på min sida: http://partyplupp.blogspot.com/2007/10/den-stora-utmaningen.html