torsdag 23 augusti 2007

Meen så skönt det är med sol

Varför har vi inte fått haft sånt här härligt väder oftare i sommar. Nu när alla börjat om att jobba, (ja alla utom vi studenter då.. ) Då blir det bra väder. Så nu ska man roa sig själv här hemma. Hur kul är det på en skala??

Nu blir det middag, köttsoppa å klimp. Barnen kommer att sluka klimpen och skippa soppan som vanligt. :) För övrigt så har jag laga mat underhållning då barnen sjunger egetpåkomna låtar för full hals i vardagsrummet. Detta iförda högklackat (tjejan) och stålmannenmantel (killen). Av det jag kan urskilja så har fortfarande Hard rock halleluja stor genomslagskraft hos sonen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du den dära boken om kvinnor som tänker för mycket lär jag nog aldrig avsluta, den var inte riktigt så lysande som jag trott. Jag kanske helt enkelt inte är en hypertänkande kvinna :S

Izora sa...

Ja men vad bra, då slipper jag börja på den. Hade nästan känslan av att det skulle vara en "sån" bok. Tack för infon!!