fredag 24 augusti 2007

Hundutställning

såja då var hundarna redo för morgondagen. Eller iaf den ene. Den nakne måste jag raka imorgon så väckaren ställs på halv sex för halv sju så drar vi iväg. Fy farao. Jag är ju morgontrött av mig. Annars så känner jag mig rätt dissad av en snubbe. Men such is life. Förmodligen är det som vanligt att min tunga slunkit och jag har sagt eller gjort något som jag inte är fullt medveten om själv. Det är en taskig egenskap att ibland prata före man tänker. Det kan bli fel, pinsamt och riktigt skitrörigt ibland. Vissa uppskattar spontaniteten och ärligheten men inte alla. Men det är väl tur att vi är olika.

Dagen har iaf spenderats med att inhandla nya tapeter till hallen. Det kommer att bli snyggt tror jag. Men va f-n för 400:-/rullen så får de banne mig se bra ut. Efter shoppingen så besökte vi Matmässan i Skellefteå. Trevlig tillställning med alldeles för många goda maträtter att välja mellan. Det blev langos med skagenröra. Bara för att testa hur det smakar. Mumsigt var det.

Inga kommentarer: