måndag 21 januari 2008

Scitzofreni

kom på att jag inte vet hur det stavas.. Dock så känner jag mig lite scitzo. Att lära sig två klassers namn samtidigt borde ju inte vara några problem. Om jag nu inte skulle lära mig två olika yrken samtidigt. Och två olika scheman, och vara två olika personer olika dagar under veckan. :O.. Det är lite småjobbigt. Tur man kan komma hem nu och känna lugnet.. Snart iaf. SNART är sista grejen på HELA utbildningen klar. Jisses amalia.

För övrigt så tycker jag Travian är ett fantastiskt roligt spel, och personerna jag träffar där är hur roliga som helst. Tack för alla trevliga timmar tjötandes om allt och inget. Nu partar vi för lite KP va?

Sonens senaste kommentar säger väl allt när det gäller, om vi är hund eller kattmänniskor.
Vi åkte hem till mormor, när vi kom dit kommer en katt rusande ut ur deras skotergarage. Jag såg inte riktigt vart den kom ifrån och frågar Gabriel. Han svarar varifrån den kom och vi börjar gå mot huset.. jag hör hur han muttrar nått bakom mig. Vad sa du?, frågar jag. -Kattdjävel!, svarar han.. :O VA?? Det där har han INTE lärt sig av mig! *uppläxning av fadern i huset sker snarast*

1 kommentar:

Angelica sa...

svenskaläraret säger: schizofren ;)