torsdag 15 november 2007

Skola

Varför varför varför kan jag inte lära mig att hålla tyst?? *suck*

Fick förmodligen förlängt min vicktjänst idag. Är lite detaljer kvar på det.. men förmodligen. Är ju skönt att få tjäna lite mer kosing under nästa månad oxå. Men jag hoppas ju ändå på förskoletjänsterna... Mer än nått annat just nu.

Sitter för övrigt och försöker komma på ett ämne till min essä på engelska kursen. Funderar på dödsstraff. Problemet är att hålla sig hyfsat neutral och att hitta bra artiklar som är från trovärdiga källor.

Broder ska förresten skaffa hund. En liten tollare/golden som ser ut såhär:


Goingen!!

Här kommer ytterligare en bild på Rudolf (med röda mulen... eller hur var det??)

Nä, lille Love är det ju!! Ha e så söt. Å kommer att bli en gullig Lucia hemma hos dem.

Inga kommentarer: